طراحی موشن گرافیک
نوشته شده توسط : hossein parto

 

طراحی موشن گرافیک

اضافه کرد طراحی موشن گرافیک ن راهنماهای نور

راهنماهای نور برای تنظیمات طراحی موشن گرافیک شما نکات مرجع فضایی فراهم می‌کنند. این راهنماها منعکس‌کننده نوع، زاویه و میرایی هر نور هستند. نوره‌ای نقطه به شکل یک توپ به نظر می‌رسند، نور نقطه را به عنوان یک مخروط و چراغ‌های بی‌نهایت به صورت یک خط تولید می‌کنند.

؟ در پایین پانل سه‌بعدی، روی آیکون ضامن طراحی موشن گرافیک کلیک کرده، و ۳ D نور را انتخاب کنید.

شما می‌توانید رنگ راهنما را در بخش سه‌بعدی دیالوگ با طراحی موشن گرافیک کس Preferences عوض کنید.

راهنماهای سبک:

نور نقطه‌ای B نقطه‌ای B نامتناهی

 

ذخیره، تعویض، یا اضافه کردن گروهی از نورها

برای ذخیره کردن گروه از نور برای استفاده بعدی، آن‌ها را به عنوان یک از پیش تنظیم‌شده حفظ کنید. برای گنجاندن تنظیمات در پروژه‌های دیگر، یا به تعویض یا تعویض چراغ‌های موجود اضافه کنید.

از منوی تابلو ۳ بعدی، طراحی موشن گرافیک هر کدام از موارد زیر را انتخاب کنید:

ذخیره نور Preset، گروه فعلی نورها ر طراحی موشن گرافیک ا به عنوان یک تنظیمات از پیش تنظیم‌شده که می‌توانید با فرمان‌های زیر بار کنید، ذخیره می‌کند.

نور را به نوره‌ای موجود اضافه کنید، یک چراغ از پیش تنظیم‌شده را اضافه کنید که انتخاب کرده‌اید.

نور چراغ‌های موجود را با از پیش تنظیم‌شده انتخاب کنید که انتخاب کرده‌اید.

 

 

فصل ۲۱: م طراحی موشن گرافیک دیریت رنگ

 

درک مدیریت طراحی موشن گرافیک رنگ

یک سیستم مدیریت رنگ تفاوت‌های رنگی میا طراحی موشن گرافیک ن دستگاه‌ها را تغییر می‌دهد به طوری که شما می‌توانید با اطمینان مشخص کنید که سیستم شما در نهایت تولید می‌کند. مشاهده رنگ به دقت به شما این اجازه را می‌دهد تا در طول روند کار خود، از طریق دریافت دیجیتالی از طریق خروجی نهایی، تصمیمات رنگی درست کنید. مدیریت رنگ همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا خروجی را براساس استانداردهای مربوط به ایزو، swop و ژاپن ایجاد کنید.

 

چرا رنگ‌ها گاهی با طراحی موشن گرافیک زی نمی‌کنند

هیچ وسیله‌ای در یک سیستم چاپ قادر به تول طراحی موشن گرافیک ید طیف کامل رنگ‌های قابل نمایش در چشم انسان نیست. هر دستگاه در یک فضای رنگ خاص عمل می‌کند که می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را تولید کند.

یک مدل رنگی ارتباط بین ارزش‌ها را مشخص می‌کند و فضای ر طراحی موشن گرافیک نگ معنای مطلق آن ارزش‌ها را به عنوان رنگ تعریف می‌کند. برخی از مدل‌های رنگی (مانند f L * a * b) دارای فضای رنگ ثابتی هستند، زیرا آن‌ها به طور مستقیم به روشی مرتبط هستند که انسان‌ها رنگ را درک می‌کنند. این مدل‌ها به عنوان یک وسیله مستقل توصیف می‌شوند. دیگر مدل‌های رنگی طراحی موشن گرافیک (RGB، HSL، HSB، CMYK و غیره) می‌توانند فضاهای رنگ متفاوتی داشته باشند. از آنجا که این مدل‌ها با هر رنگ یا دستگاه رنگی مربوطه متفاوت هستند، آن‌ها به عنوان وابسته به ابزار توصیف می‌شوند.

به دلیل این فضاهای رنگی مختلف, رنگ‌ها ممکن است هنگام انتقال اسناد بین دستگاه‌های م طراحی موشن گرافیک ختلف ظاهر شوند.  تغییرات رنگ می‌تواند ناشی از تفاوت در منابع تصویر باشد; شیوه‌ای که برنامه‌های نرم‌افزاری رنگ را تعریف می‌کنند; رسانه‌های چاپی (روزنامه چاپ) بیش از کاغذ کیفیت مجلات را بازتولید می‌کنند; و دیگر تغییرات طبیعی مانند تفاوت تولید در مانیتور یا سن نظارت.

رنگی شدن رنگ وسایل و وسایل گوناگون

آزمایشگاه (فضای کاری) آزمایشگاه (فضای کاری) c.

 

 

سیستم مدیریت رنگی چیست طراحی موشن گرافیک ?

مشکلات تطبیق رنگ ناشی از وسایل مختلف و نرم‌افزار با ا طراحی موشن گرافیک ستفاده از فضاهای آبی‌رنگ مختلف است.  یک راه‌حل این است که سیستمی داشته باشیم که به طور دقیق بین دستگاه‌ها تفسیر و تفسیر شود.  سیستم

سیستم مدیریت رنگی با کمک پروفایل رنگ‌ها رنگ‌ها را به تصویر می‌کشد طراحی موشن گرافیک .  پروفایل یک توصیف ریاضیاتی از فضای رنگ دستگاه است.  برای مثال, یک پروفایل اسکنر به یک سیستم مدیریت رنگی می‌گوید که اسکنر شما چگونه رنگ‌ها را می‌بیند.  مدیریت رنگ adobe از پروفایل‌های icc استفاده می‌کند.

از آنجا که هیچ روش ترجمه رنگ واحدی برای همه انواع گرافیک ایده‌آل نیست, یک سیست طراحی موشن گرافیک م مدیریت رنگی یک انتخاب از روش‌های ترجمه و یا ترجمه ارایه می‌دهد تا یک روش مناسب برای یک عنصر گرافیکی خاص اعمال شود.  به عنوان مثال, یک روش ترجمه رنگ که روابط درست بین رنگ‌ها را در یک عکس حیات وحش حفظ می‌کند, می‌تواند رنگ‌های یک لوگوی حاوی رنگ‌های صاف و صاف را تغییر دهد.

نکته: مدیریت رنگی را با اصلاح رنگ اشتباه نگیرید.  یک سیستم مدیریت رنگی تصویری را اصلاح نمی‌کند که با مشکلات تراز سفیدی یا رنگ حفظ شود.  محیطی را فراهم می‌کند که در آن می‌توانید تصاویر قابل اطمینانی را در متن خروجی نهایی خود ارزیابی کنید.

 

آیا به مدیریت رن طراحی موشن گرافیک گ نیاز دارید?

بدون سیستم مدیریت رنگی, ویژگی‌های طراحی موشن گرافیک رنگ شما وابسته به دستگاه هستند.  اگر فرآیند تولید شما فقط برای یک محیط تحت کنترل است, ممکن است به مدیریت رنگ نیازی نداشته باشید.  برای مثال, شما یا ارایه‌دهنده خدمات چاپی خود می‌توانید تصاویر را برای یک مجموعه خاص از شرایط چاپ آماده کنید.  وقتی متغیرهای بیشتری در فرآیند تولید داشته باشید, مقدار مدیریت رنگ افزایش می‌یابد.  مدیریت رنگ توصیه طراحی موشن گرافیک می‌شود اگر استفاده مجدد از گرافیک رنگی برای رسانه‌های چاپی و آنلاین را پیش‌بینی کنید, با استفاده از انواع مختلف وسایل داخل یک رسانه منفرد (مانند چاپ متفاوت), یا اگر مدیریت ایستگاه‌های کاری متعددی را مدیریت کنید.

اگر می‌خواهید هر کدام از موارد زیر را به انجام برسانید طراحی موشن گرافیک

  • خروجی رنگی قابل‌پیش‌بینی و ثابت را بر روی چندین دستگاه طراحی موشن گرافیک خروجی ایجاد کنید که شامل جدایی رنگ, چاپگر دسکتاپ و مانیتور شماست. مدیریت رنگ
  • برای شبیه‌سازی یک دستگاه خروجی خاص, یک سند رنگی بر روی مانیتور طراحی موشن گرافیک خود نصب کنید. (عایق) در معرض محدودیت‌های نمایشگر و عوامل دیگری مانند شرایط روشنایی اتاق است. )
  • اگر آن‌ها از مدیریت رنگی و حتی در برخی موارد استفاده کنند, به طور دقیق آن‌ها را ارزیابی و به طور مداوم ترکیب کنید.
  • اسناد رنگی را به وسایل مختلف خروجی و رسانه‌ها ارسال کنید بدون نیاز به تنظیم دستی رنگ در نوشتار یا گرافیک اصیل. این زمانی ارزشمند است که تصاویری بیافریند که در نهایت هم در چاپ و هم به صورت آنلاین مورد استفاده قرار گیرند.
  • رنگ چاپ صحیح را به دستگاه خروجی رنگ ناشناخته درست کنید; برای مثال, شما می‌توانید یک سند آنلاین را برای تکرار مداوم رنگ روی تقاضا در هر جای دنیا ذخیره کنید.

 

 

ایجاد محیط مشاهده طراحی موشن گرافیک برای مدیریت رنگی

محیط کار شما بر نحوه دیدن رنگ بر روی مانیتور طراحی موشن گرافیک و خروجی چاپی تاثیر می‌گذارد.  برای بهترین نتایج, با انجام کاره‌ای زیر, رنگ‌ها و نور محیط کار خود را کنترل کنید:

  • به اسناد خود در محیطی نگاه کنید که سطحی یکنواخ طراحی موشن گرافیک ت و دمای رنگ را فراهم می‌کند. به عنوان مثال, ویژگی‌های رنگ نور خورشید در طول روز تغییر می‌کند و نحوه ظاهر شدن رنگ‌ها بر روی صفحه شما را تغییر می‌دهد, بنابراین سایه‌ها را بسته نگه دارید و یا در اتاق بدون پنجره کار کنید.  برای حذف نور آبی - سبز از نورپردازی فلورسنت, شما می‌توانید d50 (درجه کلوین) را نصب کنید.  شما هم چنین می‌توانید اسناد چاپی را طراحی موشن گرافیک با استفاده از دهید
  • به اسناد خود در اتاقی با دیواره‌ای بدون رنگ و سقف نگاه کنید. رنگ اتاق می‌تواند بر درک رنگ و رنگ چاپ‌شده تاثیر بگذارد.  بهترین رنگ برای اتاق نمایش خاکستری خنثی است.  همچنین, رنگ لباس‌های شما که از شیشه مانیتور خود منعکس می‌شود ممکن است بر ظاهر رنگ‌ها بر روی صفحه تاثیر بگذارد.
  • الگوهای پیش‌زمینه رنگی را بر روی صفحه مانیتور خود حذف کنید. الگوهای پر مشغله و یا روشن اطراف یک سند با ادراک رنگ دقیق تداخل دارند. رومیزی خود را تنظیم کنید تا فقط رنگ‌های خاکستری خنثی را نمایش دهند.
  • نمایش نمونه‌های مستند در شرایط دنیای واقعی که در آن مخاطب شما آخرین قطعه را خواهد دید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید ببینید که چگونه یک کاتالوگ لوازم منزل به زیر لامپ‌های رشته‌ای استفاده می‌شود که در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یا یک کاتالوگ مبلمان اداری را در زیر نور فلورسنت مورد استفاده قرار می‌دهد. با این حال، همیشه قضاوت رنگ نهایی را تحت شرایط نوری مشخص‌شده توسط الزامات قانونی برای اثبات قرارداد در کشور خود انجام دهید.

 

ثابت نگه داشتن طراحی موشن گرافیک رنگ‌ها

 

درباره مدیریت رنگ طراحی موشن گرافیک در برنامه‌های Adobe

مدیریت رنگ Adobe به شما کمک می‌کند ظا طراحی موشن گرافیک هر رنگ‌ها را حفظ کنید چون تصاویر را از منابع خارجی وارد می‌کنید، اسناد را ویرایش کرده و آن‌ها را بین برنامه‌های Adobe transfer و ترکیبات نهایی خود را خروجی کنید. این سیستم مبتنی بر کنوانسیون‌های توسعه‌یافته توسط کنسرسیوم بین‌المللی رنگ، گروهی که مسیول استاندارد کردن فرمت های پروفایل ها و روال‌های کاری است، به طوری که رنگ سازگار و دقیق را میتوان‌ در گردش کار به دست آورد. به طور پیش‌فرض، مدیریت رنگی در برنامه‌های Adobe مدیریت رنگ ظاهر می‌شود. اگر مجموعه Adobe Creative را خریداری کنید، تنظیمات رنگی در سراسر برنامه‌های کاربردی همزمان شده‌اند تا برای رنگ‌های RGB و CMYK نمایش داده شوند. این به این معنی است که رنگ‌ها همان فرقی که شما آن‌ها را در نظر بگیرید، به نظر می‌رسند.

 

 

 

تنظیمات رنگی برای Adobe Creative در یک مکان مرکزی از طریق پل Adobe synchronized می‌شوند.

 

اگر تصمیم می‌گیرید تنظیمات پیش‌فرض را تغییر دهید، پیش تنظیمات استفاده آسان را به شما اجازه می‌دهد تا مدیریت رنگ Adobe را برای مطابقت با شرایط خروجی معمولی پیکربندی کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات رنگ سفارشی را برای برآورده کردن نیازهای گردش کار رنگ خاص خود سفارشی کنید.

به یاد داشته باشید که انواع تصاویری که با آن کار می‌کنید و نیازمندی‌های خروجی شما تاثیر می‌گذارد چگونه از مدیریت رنگ استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، مسایل رنگ و سازگاری متفاوتی برای یک جریان کار چاپ تصویر RGB، یک گردش کار چاپ تجاری CMYK، یک گردش کار چاپ دیجیتال mixed / CMYK دیجیتال، و یک جریان کار چاپ اینترنت وجود دارد.

 

گام‌های اساسی برای تو طراحی موشن گرافیک لید رنگ‌های ثابت

  1. با شرکای تولید خود مشورت کنید (اگر دارید) ت طراحی موشن گرافیک ا مطمئن شوید که همه جنبه‌های گردش کار مدیریت رنگ شما یکپارچه با آن‌ها ادغام می‌شوند.

توضیح دهید که چگونه گردش کار رنگ با ارائه دهندگان خدمات و خدما طراحی موشن گرافیک ت شما یکپارچه خواهد شد، چگونه نرم‌افزار و سخت‌افزار برای ادغام در سیستم مدیریت رنگ و در چه سطح مدیریت رنگی اجرا خواهند شد. (ببینید آیا به مدیریت رنگ نیاز دارید؟ TGMN_DOT)

  1. صفحه نمایشگر خود را تنظیم و تنظیم کنید. طراحی موشن گرافیک

پروفایل نمایشگر اولین پروفایل است که باید ایجاد کنید. دیدن رنگ طراحی موشن گرافیک دقیق ضروری است اگر شما تصمیمات خلاقانه ای که شامل رنگی است که در سند خود مشخص می‌کنید، انجام دهید. (به مانیتور خود مراجعه کنید و پروفایل خود را تنظیم کنید).

  1. پروفایل رنگ را به سیستم خود برای هر دستگاه ورودی و خروجی که می‌ طراحی موشن گرافیک خواهید از آن‌ها استفاده کنید اضافه کنید، مانند scanners و چاپگرها.

سیستم مدیریت رنگ از پروفایل‌های استفاده می‌کند تا بداند یک دستگاه چطور رنگ تولید می‌کند و رنگ‌های واقعی در یک سند چه هستند. هنگامی که دستگاه به سیستم شما اضافه می‌شود، پروفایل‌های دستگاه اغلب نصب می‌شوند. همچنین می‌توانید از نرم‌افزار شخص ثالث و سخت‌افزار برای ایجاد پروفایل دقیق‌تری برای وسایل و شرایط خاص استفاده کنید. اگر سند تان به صورت تجاری چاپ شود، با ارایه‌دهنده سرویس تان تماس بگیرید تا مشخصات دستگاه چاپ و یا شرایط فشار را مشخص کنید. (برای نصب یک مجموعه تنظیمات رنگی در حدود رنگی نصب کنید.)

  1. مدیریت رنگ را در برنامه‌های Adobe تنظیم کنید.

 

 

 

تنظیمات رنگ پیش‌فرض برای بسیاری از کاربران کافی است. با این حال، می‌توانید تنظیمات رنگ را با انجام یکی از موارد زیر تغییر دهید:

  • اگر از برنامه‌های Adobe چ طراحی موشن گرافیک ندگانه استفاده می‌کنید، از Adobe استفاده کنید تا پیکربندی مدیریت رنگ استاندارد را انتخاب کرده و تنظیمات رنگی را قبل از کار با اسناد هماهنگ کنید. (برای دیدن تنظیمات رنگی در برنامه‌های Adobe استفاده کنید.)
  • اگر تنها از یک برنامه Adobe استفاده می‌ طراحی موشن گرافیک کنید، یا اگر می‌خواهید گزینه‌های مدیریت رنگ پیشرفته را سفارشی کنید، می‌توانید تنظیمات رنگی را برای یک برنامه خاص تغییر دهید. (برای تنظیم مدیریت رنگ تنظیم کنید.)
  1. رنگ‌های پیش‌نمایش (اختیاری) با استفاده از یک اثبات نر طراحی موشن گرافیک م.

بعد از ایجاد یک سند، می‌توانید از یک مدرک ساده برای پیش‌نمایش رنگ کردن ر طراحی موشن گرافیک نگ‌ها در هنگام چاپ و یا نگاه کردن بر روی یک دستگاه مشخص استفاده کنید. (رنگ‌های Soft را ببینید)

توجه: یک دلیل نرم به تنهایی اجازه نمی‌دهد که پیش‌نمایش آن چه زمانی ظاهر خواهد شد وقتی که بر روی یک چاپ افست چاپ شود. اگر با اسنادی که حاوی overprinting هستند کار کنید، پیش‌نمایش Overprint را به دقت پیش‌نمایش نمایید تا پیش‌نمایش آن را به طور دقیق ثابت کنید. برای Acrobat گزینه پیش‌نمایش Overprint به طور خودکار اعمال می‌شود.

  1. هنگام چاپ و ذخیره پرونده‌ها از مدیریت رنگ استفاده کنید.

نگاه داشتن رنگ‌های سازگار با همه دستگاه‌ها در جریان کار شما، هدف مدیریت رنگ است. گزینه‌های مدیریت رنگی را رها کنید که در هنگام چاپ اسناد، ذخیره پرونده‌ها و آماده‌سازی فایل برای مشاهده آنلاین فعال هستند. (به چاپ با مدیریت رنگی و اسناد مدیریت رنگ برای مشاهده آنلاین مراجعه کنید).

 

 

تغییر مجموعه تنظیمات رنگ بر طراحی موشن گرافیک ای یک سند

موقعیت‌های بسیار کمی وجود دارند که به شما نیاز دارند پرو طراحی موشن گرافیک فایل رنگ را برای یک سند تغییر دهید. این به این دلیل است که برنامه شما به طور خودکار پروفایل رنگ را براساس تنظیماتی که در دیالوگ باکس Color Settings انتخاب

که دارای blindness رنگ هستند، منتقل می‌شود. بسیاری از کشورها دست طراحی موشن گرافیک ورالعمل‌هایی دارند که به طراحی گرافیکی cud در فضاهای عمومی نیاز دارند.

رایج‌ترین نوع کوری رنگ protanopia (حساسیت به قرمز) و deuteranopia (حساسیت به سبز) است. یک سوم از افراد نابینا به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند؛ بقیه اشکال کمی of رنگ دارند.

طراحی طراحی برای نابینایی رنگ

یک تصویر اصلی B - اثبات کور C طراحی بهینه‌شده

 

برای مشخص کردن اینکه آیا یک سند cud است یا نه، موارد زیر را انجام دهید:

  • نوشتار را به حالت رنگی RGB تبدیل کنید، که دقیق‌ترین proofs برای نابینایی رنگ را فراهم می‌کند.
  • (اختیاری) برای مشاهده همزمان سند اصلی و یک اثبات نرم، پنجره انتخاب پنجره جدید (Illustrator) یا پنجره> Arrange پنجره جدید (فتوشاپ) را انتخاب کنید.

 

 

 

  • View> Proof Proof>> Color، را انتخاب کنید، و سپس هر کدام از نوع Protanopia یا Deuteranopia را انتخاب کنید. (برای مطابقت با cud، سند خود را در هر دو نظر بررسی کنید).

در فتوشاپ، می‌توانید مدرک را چاپ کنید. برای اطلاعات بیشتر، جستجو برای "چاپ یک مدرک سخت" در فتوشاپ کمک می‌کند.

 

اگر اشیا در تشخیص رنگ‌ها سخت باشند، طراحی را با انجام هر یک از موارد زیر تنظیم کنید:

  • درخشندگی رنگ و یا رنگ را تغییر دهید:
    • قرمز خالص معمولاً تیره و ت طراحی موشن گرافیک اریک به نظر می‌رسد؛ قرمز - قرمز تشخیص آن آسان‌تر است.
    • سبز به رنگ سبز کم‌تر از سبز مایل به زرد است.
    • خاکستری ممکن است با قرمز، صورتی کم‌رنگ، سبز کم‌رنگ و یا سبز زمردی اشتباه گرفته شود.

از ترکیبات زیر اجتناب کنید: قرمز و طراحی موشن گرافیک سبز؛ زرد و





:: برچسب‌ها: طراحی موشن گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: